Everyone Should Have a Profession (Herkesin Bir Mesleği Olmalı)

Everyone Should Have a Profession (Herkesin Bir Mesleği Olmalı)

Okulumuz İnşaat Teknolojileri Öğretmeni Sevgi Bayram, Bilişim Teknolojileri ve İnşaat Teknolojileri Bölümü 9, 10, 11 ve 12. sınıf öğrencilerinin katılımıyla Avrupa Okullar Topluluğu eTwinning platformunda "Everyone Should Have a Profession (Herkesin Bir Mesleği Olmalı)" isimli proje ile çalışmalara başlamıştır.

07.09.2025 24

07-09-2025

Okulumuz İnşaat Teknolojileri Öğretmeni Sevgi Bayram, Bilişim Teknolojileri ve İnşaat Teknolojileri Bölümü 9, 10, 11 ve 12. sınıf öğrencilerinin katılımıyla Avrupa Okullar Topluluğu eTwinning platformunda "Everyone Should Have a Profession (Herkesin Bir Mesleği Olmalı)" isimli proje ile çalışmalara başlamıştır.

 

Bu projede, öğrenciler kendi alanlarını tanıtarak mesleki farkındalıklarını artıracak, ilgi ve yeteneklerini keşfederek bilinçli kariyer planları yapacaklardır. Proje süresince öğrenciler; CV hazırlama, dijital kariyer portfolyosu oluşturma, meslek profesyonelleriyle röportaj yapma ve kişisel kariyer yol haritası tasarlama gibi etkinliklere katılacaklardır. Türk öğrenciler, e-Mezun, Yetenek Kapısı, Kariyer Kapısı ve Europass gibi ulusal kariyer planlama platformlarını kullanırken; uluslararası ortaklar kendi ülkelerindeki mesleki eğitim uygulamalarını paylaşarak kültürlerarası etkileşimi güçlendireceklerdir.

 

Proje Ortaklarımız;

 

Giresun Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Colegiul National Gheorghe Sincai, Romanya

 

İstanbul TOKİ Kayaşehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Batman Cumhuriyet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Giresun Bulancak 19 Eylül Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Ordu Zuver Kaya Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Kayseri Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Malatya Mürşide Ermumcu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

İstanbul Şile Ayet Azer Aran Savunma Sanayi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Projede yer alan öğretmenlerimize ve çalışmalarda katkıları olan öğrencilerimize teşekkürlerimizi sunarız.